Thursday, January 28, 2021

I Love Showing Love In Sparkles!

Well I am back at it again! Are you adoring the new blends this month! Check out this resin heart I made using Lovestruck Sparkle Blends! What an absolutely gorgeous mixture this is!!!! I seriously cannot get enough of it!



I am still working on my resin techniques and working on that learning curve but I am totally hooked. And there is this moment when you are removing your piece from your mold and you have no idea how the finished product will look until you remove it and when all goes well and you literally do a happy dance! Yeah I am having fun for sure! I will keep you all updated on this as I go with some other projects coming soon! I do totally need to get more of this mix while it is still available!

So head over to the Sparkle Blends Shop. Grab your favorites and be sure to check out the whole new release before they are gone! And as always, take a look on the Doodles Paper Playground blogFacebook page and in the Sparkle Blends Fan Club on Facebook to see all the fun things going on!

I do hope you enjoy this project and can't wait to see what you create!

Hugs!
Judy

3 comments:

  1. Hallo allemaal, Bent u op zoek naar een professionele handelaar, forex en binaire manager die u zal helpen bij het verhandelen en beheren van uw account met een goede en enorme winst in ruil daarvoor. u kunt contact opnemen met MR. CARLOS ELLISON voor je investeringsplan, want hij hielp me 12.000 usd te verdienen met kleine investeringsfondsen. Carlos Ellison, u bent de beste handelaar die ik kan aanbevelen voor iedereen die wil investeren en handelen met een echte handelaar, hij helpt ook bij het terugvorderen van verliesfondsen ... u kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail:
    carlose78910@gmail.com
    Via whatsapp: (+12166263236)

    Ik raad je aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.@

    ReplyDelete
  2. Hallo, mijn naam is Alexander Michael, ik ben gevestigd in de Verenigde Staten van Amerika, heb je er ooit aan gedacht om jezelf te investeren in het leren verdienen van extra inkomsten voor jezelf met de hulp en het gemak van je smartphone of computer via de FOREX- en CRYPTO-markt ? Met een kleine investering van $ 300 heb je recht op een wekelijkse winst van $ 4.500 en meer. geeft u een echte structuur rond uw handelsstrategieën. Handel met mij als uw manager en ik zal u helpen enorme winsten te maken. Neem voor meer informatie contact met mij op via e-mail Fredcarson835@gmail.com of whatsapp +1 (470) 543-5889

    ReplyDelete
  3. Hallo allemaal, Bent u op zoek naar een professionele handelaar, forex en binaire manager die u zal helpen bij het verhandelen en beheren van uw account met een goede en enorme winst in ruil daarvoor. u kunt contact opnemen met MR. CARLOS ELLISON voor je investeringsplan, want hij hielp me 12.000 usd te verdienen met kleine investeringsfondsen. Carlos Ellison, u bent de beste handelaar die ik kan aanbevelen aan iedereen die wil investeren en handelen met een echte handelaar, hij helpt ook bij het terugvorderen van verliesfondsen ... u kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail:
    carlose78910@gmail.com
    Via whatsapp: (+12166263236)

    Ik raad je aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.

    ReplyDelete